blandat

har inte haft någon lust att blogga... men nu har jag det. komme hem och det var strålande sol!! så jag solade och blev lite röööd och då blir jag brun efter ett tag:)
idag har det oxå varit skola, brändboll, vollyboll och vattenkrig. gissa vem som blev typ blötast på hela skolan? jag och moa strömberg!!... ovanligt.. imorgon blire vår, schow? chow? schov? hahaha.. sen blire väl att städa skåpet och så... och på fredag blir det skolavslutning!!!!!!! jaaaaaaaa!!!! sen har jag klippt ett par chorts. ikväll har hela familjen farit till mormor och satt potatis (hehhe) och jag klippte gräset. tro det om ni vill men jag gjorde det :o
fyller snart år!!!!!!
bilder
den är bääääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0